Fichiér:Blason fr Franche-Comté.svg

De Vouiquipèdia, l’enciclopèdia abada.
Sauter à la navigation Sauter à la recherche
Fichiér d’origina(Fichiér SVG, nominalament 600 × 660 pixèls, talye du fichiér : 95 Kio)

Cél fichiér vint de Wikimedia Commons et pôt étre empleyê per d’ôtros projèts. La dèscripcion dessus sa pâge de dèscripcion est montrâye ce-desot.

Dèscripcion[changiér]

Blason
English: Franche-Comté (French region)
Français : la région de Franche-Comté (France)
Nederlands: Franche-Comté (regio van Frankrijk)
Blasonnement
English: azure billetty or, a lion (crowned) or armed and langued gules
Français : d'azur semé de billettes d'or sans nombre, au lion (couronné) d'or armé et lampassé de gueules
Nederlands: van azuur, bezaaid met blokjes van goud, met daar overheen een leeuw van goud, geklauwd en getongd van keel
Refèrences
Dèscripcion
Français : Initialement, ce blason fut celui des premiers comtes de Nevers. Cette famille s'éteignit en 1181, et le blason ne fut plus porté.

Les comtes de Bourgogne, à la fin du XIIe siècle, étaient de la famille de Hohenstaufen et portaient de gueules à l'aigle éployé d'argent. Le comte Othon IV (1248 † 1302), un de ses successeurs, préféra se tourner vers le royaume de France, et abandonna ses armes en 1279 pour reprendre celles des comtes de Nevers.
Quelques siècles plus tard, le comté de Bourgogne devint la Franche-Comté (sources).

La plupart des représentations montrent un lion couronné, ce qui est reproduit ici, mais la couronne est parfois omise ou placée en ornement extérieur.
Artisto Bruno Vallette
Projet Blasons

Cette image a été réalisée pour le Projet Blasons du Wikipédia francophone.

Sôrsa Ôvr’a sè
Inkscape-yes.svg
Cette image vectorielle a été créée avec Inkscape par Bruno Vallette.
SVG in SVG.svg Cette image vectorielle contient des éléments, éventuellement modifiés, qui ont été extraits de : Meuble lion.svg Meuble lion.svg (par).
Ôtres vèrsions

Œuvres dérivées de ce fichier :

Licence[changiér]

Mè, lo titulèro du drêt d’ôtor de ceta ôvra, la publeyo avouéc cen desot cetes licences :
w:fr:Creative Commons

patèrnitât partâjo a l’identico

Ceti fichiér est disponiblo d’aprés los tèrmos de la licence Creative Commons patèrnitât - partâjo a l’identico de les premiéres condicions 3.0 pas portâ, 2.5 g·ènèrica, 2.0 g·ènèrica et pués 1.0 g·ènèrica.
Vos éte libro :
  • de partagiér – de copiyér, distribuar et tramandar l’ôvra
  • d’adobar – de changiér l’ôvra
Desot cetes condicions :
  • patèrnitât – Vos dête atribuar l’ôvra de la façon spècefiâye per l’ôtor lo titulèro des drêts (mas pas d’una façon que barêt l’idê que vos sotegne aprôve voutron usâjo de l’ôvra).
  • partâjo a l’identico – Se vos changiéd, transformâd, ou ben vos basâd dessus cel’ôvra, vos dête distribuar l’ôvra rèsultenta desot la méma licence na licence pariére a ceta.

GNU head Vos éd la pèrmission de copiyér, distribuar et / ou changiér cél document d’aprés los tèrmos de la licence de documentacion libra GNU, vèrsion 1.2 ou ben tota novèla vèrsion coment publeyêe per la Free Software Foundation ; sen sèccions pas chanjâbles, sen tèxto de premiére pâge de cuvèrta et pués sen tèxto de dèrriére pâge de cuvèrta. Un ègzemplèro de la licence est rapondu dedens la sèccion apelâye GNU Free Documentation License.
Vos pouede chouèsir la licence que vos voléd.

Historico du fichiér

Cllicar dessus na dâta et hora por vêre lo fichiér coment il ére a cél moment.

Dâta et horaMiniaturaDimensionsUtilisatorComentèro
d’ora16 de jouen 2012 a 23:59Miniatura por la vèrsion du 16 de jouen 2012 a 23:59600 × 660 (95 Kio)Ec.Domnowallessai avec le style du conseil régional et de la gendarmerie
16 de jouen 2011 a 23:59Miniatura por la vèrsion du 16 de jouen 2011 a 23:59600 × 660 (208 Kio)Ec.DomnowallEssai d'une version plus proche de celle du Conseil régional de Franche-Comté (http://www.franche-comte.fr/fr/la-franche-comte/histoire/armoiries-et-devise/index.html)
16 de septembro 2006 a 22:39Miniatura por la vèrsion du 16 de septembro 2006 a 22:39600 × 660 (40 Kio)Bruno Vallette{{Blason-fr-en| |blasonfr=la région de Franche-Comté |blasonen= |source= |sourceen= |blasonnement-fr=d'azur semé de billettes d'or sans nombre, au lion d'or armé et lampassé de gueules |blasonnement-en= |dessinateur=Bruno Vallette }}

Usâjo gllobâl du fichiér

Mètabalyês